תכנון מדויק, נוחות ומוצר ברמה גבוהה שעבר בקרת איכות הן חלק מהקווים המנחים של אורחה בנושא התקנת כמו גם ייצור כסאות אודיטוריום מתקפלים. מאז שנת 1992, ייצרנו מאות אלפי כסאות תיאטרון ואודיטוריום למוסדות רבים במסגרת מאות פרויקטים. בין אם אתם רוצים כיסא לאולם הרצאות, אוניברסיטה או אולם קולנוע –  אנו כאן לרשותכם. נלווה אתכם החל משלב התכנון, ועד אחרי שכבר האולם נפתח לקהל. להזמנת פרויקט, מידע וייעוץ, אתם מוזמנים להשאיר פרטים באתר, או ליצור קשר טלפוני.

כסאות אודיטוריום מתקפלים

כסאות אודיטוריום מתקפלים

עמידות לאורך שנים

כסאות אודיטוריום מתקפלים נמצאים בשימוש רב ולכן הם חייבים להיות איכותיים כך שיחזיקו מעמד כמה שיותר זמן מבלי שיהיה צורך לתקן אותם. כיסא שיצא משימוש משאיר קרחת באמצע האולם ולכן אנו מקפידים על ייצור איכותי כך שלא משנה כמה אינטנסיבי השימוש בו –  הוא יחזיק מעמד זמן ארוך מבלי שיהיה צורך לתקן אותו. אנו מקפידים על כל פרט קטן ומתאימים אותו במדויק לאופי השימוש וצרכי הלקוח.

מגוון צבעים

אנו מודעים לכך שמראה ועיצוב האולם חשובים לכל בעל נכס לא פחות מאשר האיכות שלו. יש מי שמעדיף עיצוב סולידי, למשל גוון אדום  או כחול לכסאות. ויש מי שמעדיף עיצוב יותר צבעוני, כלומר שימוש ב 2-3 גווני כסאות כדי ליצור אווירה אחרת המתאימה לאופי המוסד עצמו. אנו מייצרים מגוון כסאות תיאטרון ואודיטוריום בכל צבע וגוון שתרצו כך שתוכלו לקבל את המראה שאתם מעוניינים להשיג.

נוחות

כסאות אודיטוריום מתקפלים המיוצרים ע"י אורחה הינם  נוחים מאוד לישיבה ממושכת. המוצר שלנו עשוי בקפידה ולאורך השנים צברנו כמות גדולה של לקוחות מרוצים. את ההמלצות שלהם תוכלו לקרוא כאן. כמו כן, אתם תמיד יכולים להגיע לאחד האודיטוריומים שלהם ייצרנו והתקנו את הכסאות ולבדוק בעצמכם את איכות המוצר.

התקנת כסאות אודיטוריום מתקפלים

אנו לא אחראים אך ורק על ייצור כיסאות אודיטוריום, אלא גם על תכנון מערך ההושבה כמו גם פינוי כסאות ישנים במידה ויש צורך בכך. לכן אין לכם צורך לאתר חברת פינוי ופירוק כדי לעשות זאת וכך לעבוד עם גורם נוסף. אנו נטפל בתהליך למענכם. אנו משתפים פעולה באופן מוצלח במידה ויש צורך לעשות זאת, עם קבלני שיפוצים, אדריכלים ומעצבים כדי להשלים את הפרויקט בצורה הטובה ביותר בהתאם ללקוח.

התאמה ושינויים על הדרך

אף על פי שאנו תמיד דואגים לתכנן את הפרויקט בקפידה מראש ולהמליץ ללקוח על צורות הושבה כמו למשל קו ישר או חצי גורן, לא אחת מתעורר צורך לבצע שינויים על הדרך בגלל שינוי בצרכי הלקוח או מגבלות חדשות שצצות. בעקבות הניסיון שלנו, אנו מסוגלים לעמוד בפני כל אתגר ולבצע שינויים על הדרך על מנת לספק לא רק את המוצר הטוב ביותר אלא גם את השימוש הטוב והייעיל ביותר בו כך שאף כיסא לא יישאר מיותר.

ייעוץ

כאמור, אנו מספקים גם שירותי ייעוץ מכיוון שלא תמיד הלקוח יודע מה פתרון ההושבה הכי טוב בו. אני מגיעים לשטח, בודקים אותו, מבררים מהם בדיוק צרכי הלקוח ומייעצים לו כיצד צריך לתכנן את ההושבה. את התכנון אפשר להגיש בעזרת תוכנה המיועדת לכך כך שניתן מראש לראות כל פרט קטן ולהחליט על שינויים במידת הצורך בנודע לכסאות אודיטוריום מתקפלים.