חברת אורחה מייצר כסאות לאולם הרצאות (אודיטוריום ותיאטרון) בהצלחה רבה מאז 1992. מאז ייצרנו והתקנו כמות גדולה מאוד של כסאות. אנו מקפידים על בקרת איכות ברמה הגבוהה ביותר, תכנון כמה שיותר יעיל של ההושבה למען הלקוח וליווי לאורך כל הפרויקט כולל פינוי כסאות ישנים. למידע נוסף והזמנת פרויקט, אתם מוזמנים ליצור קשר טלפוני או להשאיר את הפרטים שלכם בטופס צור הקשר.

כיסאות לאולם הרצאות

כיסאות לאולם הרצאות

כיסאות איכותיים ויעילים לישיבה ממושכת

על מנת שהסטודנטים או כל קהל יעד אחר שמגיע להרצאות במתחם שלכם יוכל להתרכז כמו שצריך, וירגיש בנוח  – חשוב לבצע הזמנה איכותית של כסאות לאולם הרצאות. כסאות מיושנים ולא נוחים יכולים לפגוע בריכוז ואפילו בבריאות כאשר נגרמים כאבי גב וצוואר. גם לאופן ההושבה וניצול המקום בשלב התכנון יש חשיבות רבה. כדאי להפקיד על הדברים הבאים:

  • משענות יד – שיהיו מספיק רחבות ולא רצועות דקות וחסרות תועלת
  • מרווח בין הכיסאות – לא רק כדי שיהיה נוח לעבור אלא גם שיהיה מקום לרגליים.
  • ריפוד איכותי – נוח לישיבה ולא כזה שלא נעים או אפילו כואב לשבת עליו במשך זמן רב.

 

כסאות לאולם הרצאות עם עמידות גם בשימוש רב

כסאות אודיטוריום המיוצרים ע"י אורחה הינם מיעדים לשימוש רב ואינטנסיבי. במקרה זה האיכות היא מכרעת שכן כסאות שאינם בנויים לכך, יתבלו מהר יותר או יצטרכו תיקון יותר ממה שנדרש בדרך כלל. אנו מקפידים אך ורק על ייצור איכותי אך זה אינו אומר שאין לנו טווח מחירים. מחיר כסאות אודיטוריום אצלנו נע בין 600 -1200 ₪ לכיסא תלוי באזורי הריפוד הפוליטרה ועוד.

אתכם לאורך כל הדרך

הפרויקט מתחיל בבדיקה ראשונית והתרשמות של המקום או כבר בשלב התכניות במידה ומדובר בפרויקט חדש שזה עתה יצא לדרך. אני נייצר בעבורכם את הכיסאות לפי המידות הדרושות לכם. במידה ויש צורך לפנות כסאות ישנים, אנו נשמח לטפל גם בפירוק ופינוי הכיסאות. אנו מוכנים לעמוד בפני כל אתגר בזמן תהליך ההתקנה גם אם מדובר בשינויים בלתי צפויים של תכנון ההושבה תוך ההתקה. זה קורה בגלל אילוצים שצצים על הדרך.

מוזמנים להתרשם מהאיכות

אנו מודעים לכך שלא קל לבחור חברתה לייצור והתקנת כסאות לאולם הרצאות. לכן אנו ממליצים להגיע לכמה אולמות ברחבי הארץ בהם ביצענו התקנה ולהירשם בעצמכם מהעבודה שלנו. כדאי לבקר גם בפרויקטים חדשים וגם בוותיקים. בסופו של דבר אין כמו מראה עיניים. אנו, כאמור, נלווה אתכם בכל שלב בפרויקט. אנו מודעים לכך שבמסגרת מיזמים רבים יש צורך לשתף פעולה עם אדריכלים, קבלני שיפוצים מעצבים ובעלי מקצוע שונים. אנו מנוסים בשיתוף פעולה עם כולם תוך כדי עבודה עם סבלנות רבה על מנת שהפרויקט יצא על הצד הטוב ביותר.

ייעוץ: אם אתם זקוקים לייעוץ לגבי כסאות לאולם הרצאות. אתם מוזמנים לפנות אלינו נשמח לעזור לכם. גם לאחר שהפרויקט נגמר, והאולם כבר נפתח לקהל, אנו כאן למענכם למתן עצות כיצד לתחזק את הכיסאות בצורה נכונה וכל מידע נוסף שתרצו לדעת בנושא.