חברת אורחה היא מהידועות והמובילות בישראל בתחום ייצור כסאות אודיטוריום. כמו כן, אנו מיצרים גם כסאות תיאטרון מרופדים. אנו מיצרים את הכיסאות בהתאם לדרישות הלקוח ומאז 1992 ייצרנו כמות אדירה של כיסאות למאות מיזמי מוסדות ידועים בכל רחבי הארץ. להזמנת כסאות, ייעוץ וכל שאלה שעולה לכם בנושא –  אתם מוזמנים ליצור קשר טלפוני או להשאיר פרטים באתר.

ייצור כסאות תיאטרון

ייצור כסאות תיאטרון

מושבים בייצור אישי

תהליך הייצור אצלנו לא מבוסס על פס יצור סטנדרטי שמיצר את הכיסאות בצורה גנרית. לכל מוסד יש את המטרה המבנה והעיצוב שלו, כך שאנו, למעשה, תופרים לכם, תרתי משמע, את הכיסאות במדויק לפי הצרכים שלכם. מדובר בהתאמה לפי צבע כמו גם לפי גודלו הרצוי של הכיסא. אנו לא רק מספקים ייצור כסאות אודיטוריום, אלא גם יכולים לספק שירות הסרת ופינוי כסאות קיימים ולהיות אחראים לגמרי על התהליך.

בקרת איכות קפדנית

כל כיסא וכיסא שיוצא מהמפעל של אורחה, עובר בקרת איכות קפדנית במטרה לספק ללקוח מוצר ברמה הגבוהה ביותר שניתן. תהליך הייצור הוא רק אחד מהשלבים הראשונים שאנו מטפלים בהם. אנו יכולים להיות מעורבים עם ספקים אחרים כמו מעצבים, אדריכלים וקבלני שיפוצים בהליך התאמת הכיסאות למקום הנדרש ותמיד שמחים לשתף איתם פעולה בצורה מוצלחת לטובת הלקוח.

ייצור כסאות אודיטוריום והתקנתם

השירות של אורחה, אינו כולל רק יצור, אלא כאמור גם התקנה. כך נחסך כאב הראש או הטלפון השבור בין כמה גורמים. החל משלב ההזמנה ועד לשלב בו האודיטוריום נפתח לקהל ואפילו לאחר מכן, אנו מספקים לכם שירות מלא בהתאם לצרכים שלכם.

עמידה באתגרים

לכל אולם יש את המבנה שלו והצרכים שלו וכאשר צריך להתאים אליו את ההושבה, לא מעט פעמים נוצרים אתגרים שדורשים התאמות תוך כדי תנועה. אנו משתדלים שמראש הכל יהיה מתוכנן מקפידה, אבל לא אחת אצל הלקוחות מתעוררים צרכים חדשים ולכן אנו תמיד עם האצבע על הדופק ומוכנים להתמודד עם כל אתגר על מנת שכל כיסא ינוצל בצורה המרבית במקום.

תכנון ולא רק ייצור

מלבד ייצור כסאות אודיטוריום והתקנתם, אנו אחראים גם התכנון שלהם. בחלק מהמקרים האחריות ניתנת לאדריכל ובמקרים אחרים אנחנו עושים זאת. בכיוון שאנו מכירים בצורה הטובה ביותר את המוצר שלנו ומתאימים אותו בצורה הטובה ביותר ללקוח, יש לנו מאות פרויקטים שבוצעו בהצלחה. אתם מוזמנים לקרוא את ההמלצות על השירות שלנו כאן.

הסטנדרים שלנו:

עמידה בלו"ז: לפני שאנו מתחילים לתכנן ולהוציא לפעול ייצור כסאות אודיטוריום, אנו בונים לו"ז מסודר ומתחייבים לעמוד בו.

מוצר ברמה הגבוהה ביותר – כולל בקרת איכות קפדנית במיוחד לטובת מוצר איכותי.

שירות לקוחות עם תודעת שירות גבוהה –  התהליך כולל עבודה ממושכת מול לקוחות, אתגרים והתאמה אישית ולכן אנו קשובים וסבלניים לכל בקשה, שינוי ושאלה.

כדאי לבדוק את העבודות שלנו

הדרך הטובה ביותר לבדוק עד כמה ייצור כסאות אודיטוריום דרך אורחה הוא איכותי, היא פשוט להגיע לאחד מהאודיטריומים  בהן התקנו את הכסאות ולהיווכח בעצמכם. אנו נשמח להפנות אתכם ללקוחות שיארחו אתכם כמו גם לענות על כל שאלה בקשר לאורחה.