כסאות סטודנט לאולם הרצאות

כאשר מדובר בישיבה ממושכת במקום בו מתקיימות הרצאות מהבוקר ועד הערב, לא כדאי לזלזל באיכות הכיסאות. חברת אורחה מייצרת כסאות סטודנט לאולם הרצאות כמו גם כסאות תיאטרון ואודיטוריום מאז 1992. אנו אחראים בין היתר על פרויקטים באוניברסיטת חיפה, המכללה האקדמית עמק יזרעאל, מכללת לוינסקי ועוד. לקביעת פגישה, הזמנת פרויקט ומידע אתם מוזמנים ליצור קשר טלפוני או להשאיר פרטים בדרך הנוחה לכם באתר.

כסאות סטודנט לאולם הרצאות

כסאות סטודנט לאולם הרצאות

כסאות לאולם הרצאות לשימוש רב ומתמשך

כאשר אתם עובדים עם אורחה, לא יהיה לכם צורך בגורם משני כמו יצרן או יבואן. אנו מייצרים במפעל שלנו כסאות סטודנט לאולם הרצאות בהתאמה אישית ולפי דרישות הלקוח בטווח מחירים שנע בין 600-1200 ₪ לכיסא. כסאות אודיטוריום המיוצרים בארוחה היא איכותיים ועוברים תהליך מחמיר של בקרת איכות בטרם הם מצאים מהמפעל אל ההתקנה.

למען הבריאות והנוחות של הסטודנטים

כל מי שהיה סטודנט זוכר כמה ישיבה ארוכה וממושכת יכולה להכאיב לגב או פשוט לא להיות לא נעימה. לכן חשוב להפקיד על הזמנת כסאות סטודנט לאולם הרצאות עם ריפוד שעוזר להעביר את הזמן הזה בנוחות. הבריאות אינה חשובה פחות מההשכלה הנרכשת במקום. קחו זאת בחשבון. כאשר לא נוח לסטודנט, רמת הריכוז שלו יורדת והוא ירצה לצאת יותר להתרעננות בחוץ.

פינוי כסאות סטודנט לאולם הרצאות והתקנת חדשים

אם אתם שואלים את עצמכם מה תעשו אם כסאות האודיטוריום הישנים שיש לכם במקום. אין לכם מה לדאוג. אנו באורחה לא רק מייצרים ומתקינים כסאות כאלה אלא גם יכולים להיות אחראים על פירוק הכיסאות הישנים ופינוים למקום המתאים. כך שאין לכם מה לדאוג לעבודה מול גורם נוסף כי אנחנו נהיה אחראים על הכל.

העיצוב לא פחות חשוב

הכיסאות שאנו מייצרים הינם אסטטיים ויפים ולא רק נוחים. ניתן להזמין אותם בכל צבע אפשרי ולהתאים אותם לעיצוב של אולם ההרצאות שלכם. מלבד כסאות סטודנט לאולם הרצאות, אנו מייצרים גם כסאות תיאטרון ואודיטוריום לכל מטרה. כאמור, אנו מנוסים בייצור, התקנה ותכנון מאז 1992. אתם מוזמנים להתייעץ אתנו בכל נושא. במקרה הצורך, אנו עומדים לרשות הלקוחות שלנו גם לאחר שהפרויקט נגמר. זקוקים לעצה כיצד לתחזק ולנקות את הכיסאות? צרו איתנו קשר ונשמח לסייע לכם.

מוזמנים לבדוק את המוצר שלנו

על מנת להגיע להחלטה נכונה של הזמנת כסאות סטודנט לאולם הרצאות מספק כלשהו, כדאי כמובן להתחיל מהסוף. כלומר לראות אולם הרצאות וכיצד התבצע בו הפרויקט. ניתן לקבוע פגישה ולראות את רמת המוצר הסופי שלנו על מנת להתרשם. כמו כן, נשמח להציג לכם המלצות רבות של לקוחות שהזמינו מאתנו פרויקטים והיו מרוצים מאוד מרמת השירות, האיכות והטיפול באתגרים שצצו תוך כדי ההתקנה.